Az alábbi oldalon lehetőség nyílik jótállási, garanciális vagy elállási ügyintézésre (45/2014. (II.26.) kormányrendelet alapján).
Első lépésként szükséges kiválasztani a legördülő listából a garanciával vagy jótállással érintett tételt tartalmazó rendelést. Második lépésben az ügyintézés tárgyát képező cikk kiválasztása szükséges. A szabályozásnak megfelelően, amennyiben több tétel esetében is élni kívánunk az igénybejelentés lehetőségével, úgy minden egyes cikkhez önálló igénybejelentő űrlap (RMA) kitöltése szükséges. A tétel kiválasztását követően ebben a lépésben az ÁSZF-nek megfelelően nyilatkozni kell arról, hogy a tételt nem érinti semmilyen az ügyintézésből kizáró körülmény. Harmadik, utolsó lépésként kérjük megadni az ügyintézéssel érintett cikk darabszámát (amennyiben nem a teljes mennyiségről van szó), az indoklás kiválasztását, illetve a részletes leírás megadását követően lehetőség van fotók csatolására is, mely segíti az ügyfélszolgálatot a gyorsabb ügyintézésben.
Az űrlap teljes kitöltését követően ügyfélszolgálatunk a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.