|
|
|
|
|
A megrendelés összeállításakor a véglegesítési folyamat során Ügyfeleink számára a megrendeléshez beállított szállítási címhez és a megrendelés tartalmához igazodóan jelennek meg a rendelkezésre álló szállítási lehetőségek. Az egyes szállítási és átvételi módok mellett a megrendelés értékének, esetleges kedvezményeknek, egyedi ajánlatnak megfelelően jelenik meg a szolgáltatás ára. A szállítási adatok, vagy a megrendelés tételeinek, beállításainak módosításával a kijelzett ár a beállításoknak megfelelően automatikusan frissül. Szállítási opcióinkkal igyekszünk Ügyfeleink részére a legmegbízhatóbb, legjobb minőségű szállítási szolgáltatásokat biztosítani, kedvező áron.
Tipp: A szállítási mód választásakor az „Átvételi Pont kereső” segítségével az aktuális bejelentkezéshez tartozó feltételezhető tartózkodási helyhez legközelebb eső szállítási pontokat ajánlja fel elsőként intelligens rendszerünk. További átvételi pontokat böngészhet a térképes és kulcsszavas kereső segítségével, így a szállítási mód kiválasztását már annak ismeretében határozhatja meg, melyik átvételi pont esik útba a munkából hazafelé, vagy anyagbeszerzőjének körútjába.
Az „Átvételi pont kereső” bal alsó sarkában állíthatjuk be, hogy a térképen mely szállítási típusok kerüljenek megjelenítésre. A fölötte található listában az egyes átvételi pontokhoz tartozó, a jelenlegi feltételezett tartózkodási helytől számított becsült távolság is megjelenik.
A megrendeléshez rögzített szállítási címtől és a rendelés tartalmától függően az alábbi szállítási módok állhatnak rendelkezésre:
- Átvétel személyesen HESTORE Csomagponton: a személyes csomagátvételi lehetőséget ügyfélszolgálati irodánkban (1163 Budapest, Cziráki u. 26-32.) biztosítjuk Ügyfeleink részére. A személyes csomagátvétel minden megrendelés esetén ingyenes. A csomag átvételére az SMS, illetve e-mail értesítő kiküldését követően van lehetőség.
Figyelem! Amennyiben a megrendelés átvétele HESTORE csomagponton történik, az átvételt követően automatikus e-mailt küldünk a regisztráció során megadott e-mail címre, mellyel egyidejűleg a rendelést rendszerünk automatikusan lezárja, a csomagot minőségében és mennyiségében hiánytalanul átvettnek tekintjük. A csomagátvételkor esetlegesen tapasztalt bármely sérülés, illetve hiány esetén –bármely más csomagátvételi opcióhoz hasonlóan- az átvevő reklamációját kizárólag akkor áll módunkban befogadni, ha a sérülésről, illetve hiányról a helyszínen jegyzőkönyv készül. A csomagátvételre jogosult Ön, vagy az Ön által meghatalmazott személy. Kérjük, amennyiben nem Ön, vagy meghatalmazottja vette át a csomagot, azonban az átvételről értesítést kap, azonnal vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A jogosulatlan átvételért cégünk felelősséget nem vállal.
- Átvétel GLS CsomagPonton: az ország több mint 480 helyszínén vehetőek át a GLS CsomagPont szállítási móddal leadott megrendelések. A szállítási módnál megjelenő „Átvételi Pont választása” gombra kattintva megjelenik intelligens keresőtérképünk, melyen kiválasztható a feltételezett tartózkodási helyhez legközelebb eső átvételi pont, vagy kereshetünk országszerte számunkra megfelelő átvételi helyszínt.
Várható szállítási idő (a csomag szolgáltatónak történő átadásától számítva): 1-2 munkanap
GLS CsomagPont Ügyfélszolgálat: +36 29 886700, +3620 890-0660
- Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: házhozszállítási kényelmi szolgáltatás, mely magas minőséget garantál, a csomagok várható szállítási ideje 1 munkanap, így ügyfeleink akár a feladást követő munkanapon megkaphatják rendelésüket!
- Átvétel FoxPost automatában: az ország többszáz helyszínén vehetőek át a FoxPost Csomagautomata szállítási móddal leadott megrendelések. A szállítási módnál megjelenő „Átvételi Pont választása” gombra kattintva megjelenik intelligens keresőtérképünk, melyen kiválasztható a feltételezett tartózkodási helyhez legközelebb eső átvételi pont, vagy kereshetünk országszerte számunkra megfelelő átvételi helyszínt.
Várható szállítási idő (a csomag szolgáltatónak történő átadásától számítva): 1-2 munkanap
FoxPost Ügyfélszolgálat: +36 1 9990369
- Házhozszállítás Magyar Posta MPL-el: házhozszállítási szolgáltatás, a csomagot az MPL szállítja házhoz. Az MPL szállítási szolgáltatást a 2024. március 28-án hatályba lépő jogszabálynak (335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet) megfelelően fogyasztónak minősülő ügyfelek részére szükséges kínálni.
Az utánvétes fizetési módot Magyar Posta MPL szállítás választása esetén nem biztosítjuk, kérjük, válasszon másik fizetési módot.
Várható szállítási idő (a csomag szolgáltatónak történő átadásától számítva): 3-5 munkanap
Logisztikai okokból a szállításhoz adminisztrációs költség kapcsolódik a fenti díjtáblázatnak megfelelően.
Magyar Posta Ügyfélszolgálat: +36 1 7678282
A Magyar Posta Zrt. (MPL) Általános Szerződési Feltételeinek (8. pont) megfelelően a szállításokkal kapcsolatos panaszkezelésre a szolgáltatónak 30 nap áll rendelkezésére a panasz beérkezésétől számítva. A Magyar Posta (MPL) szolgáltatónak tehát jóval hosszabb a panaszkezelési átfutási ideje, mint a HESTORE webáruház megszokott ügymenetei, ezzel kapcsolatban kérjük Ügyfeleink megértését és együttműködését. Ügyfélszolgálatunk a szállításokkal kapcsolatos panaszokat a lehető leggyorsabban továbbítja a szolgáltató felé, az Ügyfél felé pedig tájékoztatást ad a panaszkezelési ügymenet elindításáról.
- Átvétel Magyar Posta - Posta Ponton: csomagpontra szállítási szolgáltatás, melyben egy Ön által előre kiválasztott csomagpontra kerül kézbesítésre a Magyar Posta (MPL) által a rendelés. Az MPL szállítási szolgáltatást a 2024. március 28-án hatályba lépő jogszabálynak (335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet) megfelelően fogyasztónak minősülő ügyfelek részére szükséges kínálni.
Várható szállítási idő (a csomag szolgáltatónak történő átadásától számítva): 3-5 munkanap
Az utánvétes fizetési módot Magyar Posta MPL szállítás választása esetén nem biztosítjuk, kérjük, válasszon másik fizetési módot.
Logisztikai okokból a szállításhoz adminisztrációs költség kapcsolódik a fenti díjtáblázatnak megfelelően.
Magyar Posta Ügyfélszolgálat: +36 1 7678282
A Magyar Posta Zrt. (MPL) Általános Szerződési Feltételeinek (8. pont) megfelelően a szállításokkal kapcsolatos panaszkezelésre a szolgáltatónak 30 nap áll rendelkezésére a panasz beérkezésétől számítva. A Magyar Posta (MPL) szolgáltatónak tehát jóval hosszabb a panaszkezelési átfutási ideje, mint a HESTORE webáruház megszokott ügymenetei, ezzel kapcsolatban kérjük Ügyfeleink megértését és együttműködését. Ügyfélszolgálatunk a szállításokkal kapcsolatos panaszokat a lehető leggyorsabban továbbítja a szolgáltató felé, az Ügyfél felé pedig tájékoztatást ad a panaszkezelési ügymenet elindításáról.