Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Rendelés leadását követően szeretném megváltoztatni a szállítási/átvételi módot, vagy a fizetési módot, mi a teendő?

A módosítást Ön is meg tudja tenni, az ügyfélszolgálattal való ügyintézés nélkül: a „Rendelések” menüpontban a rendelési azonosítóra kattintva megjelenik a rendelés részletezése. Ha a rendelés státusza még lehetővé teszi, akkor ezen a felületen megtalálja a „Szállítás/fizetés módosítása” gombot, mely segítségével a módosítás megtehető.

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.