Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Fizetés, számlázás

Banki előreutalás fizetési módot választottam, miért nem kaptam még díjbekérőt?

A rendelések egyedi azonosítóval vannak ellátva, ezért a rendelésvisszaigazoló automata e-mailünk díjbekérésre alkalmazható (ahogy ez a visszaigazolás szövegében is szerepel). Kérjük, átutaláskor a közlemény rovatba adja meg a rendelési azonosítót, vagy az ügyfélkódot.

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.