Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Szállítás, csomagátvétel

Sérülten érkezett a csomag, mi a teendőm?

Kérjük, átvételkor mindig ellenőrizze a csomag épségét és ha házhoz szállításkor tapasztal sérülést, a futárt kérje meg kárjegyzőkönyv felvételére. Ha csomagponti/csomagautomatás átvétel során tapasztal ilyen problémát, akkor az átvételt követően a lehető leghamarabb tekintse át a csomag tartalmát és amennyiben a termékekben is sérülés keletkezett, vagy bármely termék hiányzik, az alábbi linken jelezze: https://www.hestore.hu/help/rma.php

Segíti az ügymenet mielőbbi feldolgozását, ha az ügymenet megnyitásakor a problémáról (ha a probléma jellege ezt indokolja) fényképeket mellékel, esetleg szükség esetén bármi egyéb ábrát, ami műszaki részlegünk számára kiegészítő információként hasznos lehet.

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.