Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Fizetés, számlázás

Rendeléstörlés/tételtörlés miatt az egyenlegemre került az összeg, de szeretném kérni a banki visszatértését, mit tegyek?

Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunk felé a kérését (info[kukac]hestore.hu), pénzügyi részlegünk ezt követően a rendelés kifizetésével azonos módon, vagy egyeztetés szerint igyekszik mielőbb megtenni a visszatérítést. Bankszámlára történő visszatérítési igény esetében szükség lehet az ügyfélszolgálat által küldött visszautalási kérelem kitöltésére és scannelt/fotózott visszaküldésére.

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.