Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Fizetés, számlázás

Megkaptam a számlát, de azon rossz számlázási partner szerepel, mik a lehetőségeim?

Számláinkat zárt rendszerben, automatizáltan állítja ki rendszerünk az Ön által megadott információk szerint. A számlázási adatokat a rendelési folyamatot megelőzően és annak során is van lehetőség ellenőrizni, mielőtt a megrendelés leadásra kerül, ezért annak utólagos módosítására csak a hatályos jogszabályokkal összhangban és azokban meghatározott esetekben van lehetőség. Számlákkal kapcsolatos ügyintézésben pénzügyi részlegünk az info[kukac]hestore.hu címen áll szíves rendelkezésére.

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.