Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Végigvittem a rendelési lépéseket, de nem kaptam visszaigazolót, mi ennek az oka?

Rendszerünk minden esetben küld visszaigazoló e-mailt a regisztrációs e-mail címre. Kérjük, ellenőrizze az érintett e-mail cím spam mappáját, valamint azt, hogy a rendelési folyamat ténylegesen végigfutott, azaz a webshop kiírta az Ön rendelési azonosítóját a folyamat végén.
Sikeres rendelésrögzítés esetén (ha be van lépve HESTORE fiókjába), a „Rendelések” menüpontban is ellenőrizheti, hogy a rendelés valóban rögzítésre kerül, egyúttal itt tájékozódhat annak státuszáról is.

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.