Nem, a HESTORE CsomagPonton (1163 Budapest, Cziráki u. 26-32.) kizárólag csomagátadást valósítunk meg, itt a már összekészített rendelések átvétele történik.
Logisztikai központunk másik helyszínen található, a HESTORE CsomagPonton a helyszínen vásárlásra nincs lehetőség, mivel csomagátvételi irodánk nem üzlethelyiség.
Kérjük, várja meg az átvehetőségről tájékoztató e-mail és SMS értesítésünket!
A visszaigazolót követően rendszerünk kizárólag akkor küld értesítést, ha a rendelés státuszában változás történik (pl. átadjuk szállításra), illetve ügyfélszolgálatunk akkor keresi fel Önt, ha a rendelés kapcsán egyeztetés szükséges (pl. a tételekkel, vagy rendelési adatokkal kapcsolatban). A rendelés folyamatának állását (pl. beérkezésre váró tételeket) Ön időközben is bármikor ellenőrizheti a „Rendelések” menüpontban.
Tervezésben sajnos nem tudunk az Ön rendelkezésére állni. Termékeinkkel kapcsolatos műszaki információk tekintetében igyekszünk minden szükséges adatot feltüntetni a cikkadatlapon, amennyiben azonban további kérdése van, kérjük, az info[kukac]hestore.hu címen jelezze, ügyfélszolgálatunk és műszaki részlegünk áll szíves rendelkezésére. Egyedi elektronika tervezési/tervezéstámogatási szolgáltatásunk azonban jelenleg nincs, ezért kollégáink csak a termékekkel kapcsolatban feltett műszaki kérdésekre jogosultak választ adni.
Ügyfélszolgálatunk ticket-rendszeres levelező rendszerben dolgozik, így biztosítjuk, hogy e-mailje nyilvántartásunkba kerül és nem marad megválaszolatlanul. Köszönjük addig is szíves türelmét, ügyfélszolgálatunk igyekszik minden kérdést és észrevételt a lehető legrövidebb időn belül megválaszolni, biztosíthatjuk, hogy az Ön által írt megkeresésre is mielőbb küldjük válaszunkat.
Egyes esetekben az Ön által megadott paraméterek alapján kollégáink tudnak javaslatot tenni, hogy mely termék lehet alkalmas a leírt felhasználásra, azonban egyedi elektronikák esetében nem minden esetben lehet (a projekt teljeskörű ismerete hiányában) felelős tanácsadást megvalósítani. Műszaki részlegünk kizárólag termékeinkkel kapcsolatos válaszadásra jogosultak, komplex tanácsadásra nem.
Amennyiben a képen található alkatrész egyértelműen beazonosítható, úgy kollégáink igyekeznek válaszban megadni a termék linkjét, vagy azonos műszaki paraméterű alternatívát javasolni. Amennyiben azonban a képen látható információk nem elegendőek és az Ön által küldött információk alapján sem egyértelműen beazonosítható a típus, úgy jogosultak a beazonosítást biztonsági és életvédelmi okból megtagadni, ezzel kapcsolatban kérjük megértését.
Elállási jog gyakorlására fogyasztónak minősülő ügyfeleink (fogyasztónak elsősorban magányszemély minősül, cég/intézmény esetében csak a hatályos fogyasztóvédelmi törvényben szabályozott esetek) számára az alábbi linken van lehetőség az átvételt követő 14 napon belül:
https://www.hestore.hu/help/rma.php
Csomagvisszaküldéssel kérjük, várja meg, míg ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot e-mailben és tájékoztatja Önt a tudnivalókról! Köszönjük!
Garanciális/szavatossági/jótállási jellegű probléma jelzésére az alábbi linken van lehetőség:
https://www.hestore.hu/help/rma.php
Kérjük, kövesse a lépéseket. Az ügymenet indítását követően ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kérjük, fióktörlésre vonatkozó kérését jelezze az info[kukac]hestore.hu címünkön. Pénzügyi részlegünk ellenőrzi a fiókhoz kapcsolódó egyenleget és amennyiben azon sem tartozás, sem túlfizetés nincs, a fióktörlést ügyfélszolgálatunk rövidesen visszaigazolja Önnek e-mailben. Fontos azonban, hogy a hatályos jogszabályoknak megfelelően kötelessékünk a fiókhoz kapcsolódó számlák okán az ügyféladatokat továbbra is archiv jelleggel tárolnunk. Adatvédelmi tájékoztatónkat az alábbi linken találja: https://www.hestore.hu/help/privacy.php
Természetesen, a rendelési azonosító megadásával ügyfélszolgálatunk készséggel áll szíves rendelkezésére, azonban telefonközpontunk automata rendelésállapot-lekérdezési szolgáltatásunkat kizárólag a rendeléskor megadott telefonszámról hívva tudja igénybe venni, biztonsági okokból.
Megértését köszönjük.
Igyekszünk minden termékhez olyan képet/ábrát/fotót feltölteni, mely a lehető legjobban segíti ügyfeleinket a döntésben, hogy a termék műszakilag megfelelő-e a számára, azonban egyes esetekben nem áll rendelkezésre a konkrét típusról termékfotó (még a gyártó által sem), így ÁSZF-ünkkel összhangban a termékadatlapokon szereplő képek illusztrációk, melyek egyes esetekben csak szemléltető funkcióval bírnak. Minden termékünk esetén a cikkadatlapon feltüntetett műszaki adatok az irányadók, ha ezekkel kapcsolatban bármi kérdés merülne fel, kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat az info[kukac]hestore.hu elérhetőségen.
Beszállítóinkkal szemben igen magas minőségi elvárásokat támasztunk és mindent megteszünk annak érdekében, hogy minden termékünk (a cikkadatlappal összhangban) kifogástalan minőségű, eredeti termék legyen. Amennyiben aggálya vagy kérdése merülne fel egy termék eredetiségével kapcsolatban, kérem, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info[kukac]hestore.hu), mivel közös érdeknek tartjuk, hogy webáruházunk a jövőben is megbízható forrás legyen, ha elektronikai alkatrészeről van szó!
Kérjük, ha bármi probléma adódna, keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat (info@hestore.hu), hogy megoldást kereshessünk a felmerült kérdésre. Ha sikerrel megoldottuk, vagy szeretne nyilvános értékelést hagyni, Google fiókkal rendelkező Ügyfeleink az alábbi linkre kattintva véleményezhetik webáruházunkat: https://www.hestore.hu/google
Visszajelzésével segíti ügyfélszolgálatunk munkáját, kérjük, ha ideje engedi, szöveges értékeléssel is legyen kedves kiegészíteni azt.
Weboldalunkon a termékek ára nettóban (ÁFA nélkül) és bruttóban (ÁFÁ-val növelt) is megjeleníthető, Ön tudja kiválasztani, mely módon szeretné áttekinteni kínálatunkat. A nettó/bruttó megjelenítés közötti váltáshoz a weboldal felső részén kattintson a pénzérméket ábrázoló ikonra és válassza ki a kívánt módot (Nettó/Bruttó).
A cikkadatlapon megjelenített elérhetőségi adatok online módon, folyamatosan frissülnek. A „Raktáron” sorban szereplő mennyiség arról ad információt, milyen mennyiség érhető el raktárunkban. A „Beszerzés alatt” sor jelzi, ha van folyamatban beérkezés, azonban ez nem garantálja, hogy az Ön által rendelni kívánt mennyiséget fedező mennyiség van úton raktárunk felé, ezért kérjük, ellenőrizze a termékre vonatkozó további elérhetőségi információkat is! „3 munkanap”/”10-15 munkanap” sorokban szereplő mennyiség ad információt a termék általános beérkezési idejéről, ha a rendelési mennyiség az itt megadott darabszám alatti.
Fontos: a kosárban minden esetben ellenőrizhető, hogy az a mennyiség, amennyit Ön rendelni szeretne, elérhető-e raktárunkban. Kérdés esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz (info[kukac]hestore.hu).
Egyes termékek esetében van lehetőség a gyári egész egységcsomagolás rendelésére (ez külön cikkszámon, külön termékként érhető el webáruházunkban, pl. egyes kábeltípusok). Amely terméknél nincs külön cikkszámunk a gyári egységcsomagra, de a cikkadatlapon szerepel az egységcsomagra vonatkozó információ, helyezze a kosárba az egységcsomaggal azonos mennyiséget és megjegyzésben jelezze igényét. Igyekszünk minden esetben ennek megfelelően megtenni a termék beszerzését.
Minden esetben igyekszünk a megrendelt mennyiséget vezetékek/kábelek és minden méretre vásárolható termék esetében egyben, vágás nélkül kiszolgálni. Amennyiben raktári feldolgozásunk során a rendelt mennyiség esetleg nem áll rendelkezésre egyben, úgy ügyfélszolgálatunk felkeresi Önt további egyeztetés céljából, annak érdekében, hogy a rendelésfeldolgozás mielőbb továbbhaladhasson.
Bónuszpont szabályzatunkkal összhangban a beváltott Bónuszpontok rendeléstörlés esetén elvesznek. Kedvezményrendszerünkről bővebb információ: https://www.hestore.hu/help/bonusbalance.php
Általános Szerződéi Feltételeink: https://www.hestore.hu/help/terms.php
ÁSZF-ünk elválaszthatatlan mellékleteit („Segéletek”) az alábbi linken találja:
https://www.hestore.hu/help/
Termékeinkből igyenes mintadarabokat nem áll módunkban biztosítani. Amennyiben nagyobb mennyiség beszerzését tervezi egy (vagy több) tételből és a prototípushoz 1 db-ra lenne szükség az adott alkatrészből, örömmel jelezzük, hogy legtöbb termékünk esetén nincs minimális rendelési mennyiségre vonatkozó korlátozásunk.
Kérjük, ellenőrizze a rendelés fizetettségi státuszát. Banki előreutalásos fizetési mód esetében, vagy ha a felhasználói fiókon tartozás áll fenn, a csomagot csak a kiegyenlítést követően indítja raktárunk. Egyenlegét a saját menü "Egyenleg" menüpontban, vagy a "Profilom" menüpontban ellenőrizheti. Ha külön díjbekérőre tart igényt, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunk felé (info[kukac]hestore.hu)
Webáruházunk ügyfelei számára a megvásárolt termékek kapcsán elektronikus jótállási jegyek állnak rendelkezésre a felhasználói fiókban, erről tájékoztatónkat az alábbi linken találja: https://www.hestore.hu/news_33.html
Kérjük, amennyiben csomagot küld részünkre RMA ügymenet kapcsán, minden esetben tüntesse fel az RMA ügymeneti azonosítót, mivel logisztikai egységeink nem jogosultak olyan csomag átvételére, melyen nincs érvényes ügymeneti azonosító feltüntetve. Felhívjuk figyelmét, hogy utánvéttel terhelt csomagok átvételére sem jogosultak részlegeink, ezért az ilyen csomagok a feladó részére visszaküldésre kerülnek. Együttműködését köszönjük!
Ha külső fél illetéktelenül használja a HESTORE márkanevet, logót, illetve webáruházunk nevében keresi fel Önt, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunk felé (info[kukac]hestore.hu). Cégünk kizárólag a weboldalunkon is feltüntetett e-mail címről és telefonszámunkról keresheti Önt és kizárólag olyan esetben, ha folyamatban lévő ügymenet áll fenn (hírlevelünk, marketing tájékoztatónk nincs, marketing jellegű hívást nem indítunk).
Fizetési tranzakcióval kapcsolatban sem ügyfélszolgálatunk, sem rendszerünk nem küld linket, ezért az ilyen tartalmú leveleket/SMS-eket kérjük, hagyja figyelmen kívül, ne kattintson a linkekre. Amennyiben felhasználói fiókjának egyenlegéről kíván meggyőződni, kérjük, látogasson el közvetlenül weboldalunkra ("Profilom" menüpont), ahol mindenkor aktuális információt kaphat és biztonságos lehetőség nyílik pl. rendeléskiegyenlítésre.
Weboldalunk SSL titkosítással rendelkezik és a SimplePay, valamint PayPal online fizetési módokra ad lehetőséget, így tranzakciói teljes mértékben biztonsággal történnek. Adatai védelméről alábbi linken olvashatja tájékoztatónkat: https://www.hestore.hu/help/privacy.php
Örömmel fogadjuk szándékát, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info[kukac]hestore.hu) ahol megkeresése azonnal továbbításra kerül illetékes részlegünk felé, hogy megtörténhessen a további egyeztetés az együttműködési kondíciók kapcsán. Továbbá, ajánljuk szíves figyelmébe a HESTORE API-t, mellyel szerver-szerver kapcsolattal teljes mértékben online módon biztosítjuk partnereink részére az adatokat, így Ön kényelmesebben és akár munkaerő-ráfordítás nélkül implementálhatja termékinformációinkat: https://api.hestore.hu/
Jogszabályokkal összhangban a fogyasztó, nem tartós fogyasztási cikkek (köznyelvben fogyó termékek/eszközök, fogyó kellékanyagok) esetén akkor gyakorolhat elállási jogot, ha az érintett termék a gyári bontatlan csomagolásban került visszaküldésre.
Elállásra a fentieknek megfelelően kizárólag akkor van lehetőség, ha a termék bontatlan, eredeti csomagolásában és gyártáskori eredeti mennyiségében található. Fogyó termék esetén tehát az eredeti csomagolási térfogat / súly / hossz rendelkezésre áll: bontatlan tekercs (ónok, huzalok, filamentek), bontatlan palack/tégely/kartus (vegyszerek, folyadékok, paszták), légmentes/vákuumcsomagolt termékek, spray/aeroszol, higiéniai termékek, munkavédelmi eszközök (például kesztyűk, szemüvegek, maszkok), stb.
Azt javasoljuk, hogy amennyiben kipróbálásra vásárolna fogyó kellékanyagot, úgy válasszon kisebb kiszerelést az adott termékből (például 100 ml-es kisebb flakon, az 1 literes kiszerelés helyett), vagy vásárlás előtt keresse fel ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink műszaki segítséget tudnak nyújtani a termék alkalmazhatóságával kapcsolatban.
Csavarok hosszát minden esetben attól a ponttól kell mérni, ahol a fej a csavarozott felülettel síkban van, egészen a menet hegyéig (csavar menetes végéig).
Ez azt jelenti, hogy a tényleges menethossz fejtípustól függően (például süllyesztett fejű csavarok esetében) lehet akár rövidebb is. Olyan csavarok esetén, ami nem végig menetelt szárral rendelkezik, ott is a csavarozott felület síkja és a csavar vége közötti távolság a csavar hosszúsága.
Egyes termékeinket magánszemélyek részére nem értékesítjük, kizárólag adószámmal rendelkező (intézményi/vállalati) partnereink tudnak rá rendelést rögzíteni. A fenti jelzés mind a kosárba helyezéskor, mind a rendelési folyamat során látható abban az esetben, ha a felhasználói fiók magánszemélyi regisztrációhoz tartozik.
Igen, a HESTORE Hungary Kft. a Nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § (1) bekezdés ba) alpontjában foglaltak szerinti átlátható szervezetnek minősül. Erre vonatkozó (átláthatósági) nyilatkozati igényével kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az info@hestore.hu e-mail címen.
Az előrendelhető termékek esetében a rendelést azt követően tudjuk teljesíteni, hogy a gyártó a terméket a forgalmazóknál elérhetővé teszi. Ez esetenként több hetet vagy hónapot is igénybe vehet. Ügyfeleink részére lehetővé tesszük, hogy már most rögzítsék igényüket, rendelésüket ezekre a termékekre. Ennek előnye, hogy aki már előrendelését rögzítette, annak a legkorábbi beérkezésekből fogjuk tudni teljesíteni a rendelését. Mivel azonban ez a dátum változó, érdemes ügyfélszolgálatunkkal egyeztetni (info[kukac]hestore.hu) arról, hogy a gyártó aktuálisan milyen elérhetőségi információt adott meg.
A felhasználói fiókokhoz kapcsolódóan egyenlegvezetés történik, így a hatályos jogszabályok értelmében a felhasználói fiókok között nincs átjárhatóság. Adatvédelmi és egyenlegvezetési okból a rendelések, árajánlatok és egyéb jogosultságok/dokumentumok átvezetésére nincs lehetőség. Az egyes ügymeneteket rendszerünkben minden esetben az érintett ügyfélkódhoz kapcsolódóan kezeljük.
Fogyasztónak minősülő Ügyfeleink a rendelés rögzítését követően kérhetik annak törlését elállási joggyakorlás keretében, ebben ügyfélszolgálatunk e-mailben áll rendelkezésre (info[kukac]hestore.hu). A megrendelések fizetési kötelezettséggel járó szerződések távollévők között, így amennyiben a megrendelő egyeztetés nélkül tagadja meg az átvételt, az szerződésszegésnek minősül. Egyoldalú rendelés törlésére a felhasználói felületen a fentiekkel összhangban nincs lehetőség, ezért kérjük, jelezze szándékát ügyfélszolgálatunk felé.
A HESTORE Affiliate programot annak érdekében hoztuk létre, hogy a programban résztvevő partnerek saját tartalmaik közösségi oldalakon / videómegosztókon / tartalomszolgáltató weboldalakon való létrehozása mellett az azokban elhelyezett HESTORE termékadatlap linkekkel jutalékrendszerben pénzt keressenek, ha a linkjük segítségével mások sikeres vásárlást hajtanak végre.
A HESTORE Affiliate partner programban olyan termékadatlap linkek hozhatók létre, melyek a rendszerben egyértelműen a partnerhez kapcsolódnak, így azzal történt vásárlásokat naprakészen tudják követni az Affiliate partnerek, felhasználói felületükön pedig a termékek utáni jutalékokat is nyomon követhetik.
A programban való részvétel szerződéshez kötött. Amennyiben csatlakozni szeretne, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat bizalomal.
Sajnos nincs ráhatásunk arra, hogy a kézbesítést végző szállító felvegye Önnel a kapcsolatot. Webáruházunk minden esetben továbbítja a kézbesítő részére az átvevő elérhetőségét (telefonszámát), azonban tapasztalataink alapján a kézbesítők akkor hívják fel az átvevőt, ha a kézbesítési címen útbaigazításra van szükségük. Megértését köszönjük.
Kérjük, átvételkor mindig ellenőrizze a csomag épségét és ha házhoz szállításkor tapasztal sérülést, a futárt kérje meg kárjegyzőkönyv felvételére. Ha csomagponti/csomagautomatás átvétel során tapasztal ilyen problémát, akkor az átvételt követően a lehető leghamarabb tekintse át a csomag tartalmát és amennyiben a termékekben is sérülés keletkezett, vagy bármely termék hiányzik, az alábbi linken jelezze: https://www.hestore.hu/help/rma.php
Segíti az ügymenet mielőbbi feldolgozását, ha az ügymenet megnyitásakor a problémáról (ha a probléma jellege ezt indokolja) fényképeket mellékel, esetleg szükség esetén bármi egyéb ábrát, ami műszaki részlegünk számára kiegészítő információként hasznos lehet.
A választható szállító partnerek listáját az alábbi linken találja, kérjük, tekintse át az opciókat és árainkat, hogy a rendelési folyamat során az Ön számára legmegfelelőbbet tudja kiválasztani: https://www.hestore.hu/help/shipping.php
Raktárunkba visszaérkező csomag esetén ügyfélszolgálatunk felveszi a kapcsolatot Önnel, hogy egyeztessen a csomag további sorsáról (pl. rendelés törlése, újraküldés, stb.). Igyekszünk a lehető legrugalmasabban kezelni kéréseit, hogy amennyiben mégis igényt tart a csomagra, a szállítás mielőbb megvalósulhasson. Kérjük, ennek esetlegesen felmerülő újraküldési szállítási díját egyeztesse ügyfélszolgálatunkkal (info[kukac]hestore.hu).
Nem, kérjük, várja meg az erről szóló értesítést, mivel a helyszínen nem tartunk árukészletet, kizárólag csomagátadás történik. Raktárkészleten lévő termék esetén is fennáll egy raktári feldolgozási idő, emellett személyes csomagátvétel esetén is szükséges a csomagot raktárunkból a HESTORE CsomagPontra átszállítani. Időgaranciát a rendelések teljesítési idejére nem vállalunk, de biztosítjuk, hogy igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül lehetőséget biztosítani az átvételre.
Mindenkor aktuális nyitva tartásunk az alábbi linken érhető el: https://www.hestore.hu/help/hp.php
Nem, a HESTORE CsomagPont nem rendelkezik telefonos elérhetőséggel, hívószámainkon a telefonos ügyfélszolgálat érhető el. Kérjük, csomagátvételre érkezésének időzítésekor szíveskedjen figyelembe venni, hogy a HESTORE CsomagPontnak kasszazárási kötelezettsége van, ezért a nyitva tartási időn kívül kollégánk nem jogosult csomagátadásra. Megértését köszönjük!
HESTORE Csomagpont nyitva tartása: https://www.hestore.hu/help/hp.php
Aggodalomra semmi ok, az át nem vett csomag ügyében ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot a további lehetőségek kapcsán (pl. ismételt kézbesítés). Szállító partnereink esetében az átvételre biztosított időről a szállító (pl. GLS, FOXPOST) weboldalán tájékozódhat, míg a HESTORE CsomagPonton 2 hétig garantáltan fenntartjuk a csomag elérhetőségét. Át nem vett/raktárunkba visszaérkezett csomag esetében ügyfélszolgálatunk mindenképp jelzi az eseményt, rendelést Ügyfeleink jóváhagyása nélkül nem törlünk.
Az EMG Ipari Park (1163 Bp., Cziráki u. 26-32.) Főépületében, Főbejáraton belépve, egyből balra az első ajtó.
A Főépület az Ipari Park portájánál található, 3 szintes irodaház, a főbejárat az épület hosszú oldalának közepén található. Az épület a Cziráki utcával párhuzamos, az alábbi linken térképen is jelöltük, autóval érkezők számára a parkoló is feltüntetésre került:
https://www.hestore.hu/help/contact.php
Egy felhasználói fiókhoz egyetlen számlázási partner tartozhat (legyen az akár magánszemély, cég, vagy intézmény). Ennek oka, hogy a felhasználói fiókok egyenleggel rendelkeznek (ahogy például a közszolgáltatóknál is), így ha Ön több cég részére kíván rendeléseket rögzíteni, vagy magánszemélyként és cég képviseletében is vásárolni szeretne, minden partner részére külön fiók létrehozása szükséges.
Ha bármely okból a SimplePay rendszerén keresztüli kártyás fizetés sikertelen volt (akár időtúllépés, akár hibás adatok, nincs fedezet, stb), akkor a saját menü „Profilom” menüpontjában bármikor ismét kezdeményezhető a kiegyenlítés a rendelés újrafeladása nélkül (tehát nincs szükség arra, hogy a rendelést újra (duplikáltan) feladja. Rendszerünk ez esetben is a SimplePay fizetőfelületére továbbítja Önt.
Minden rendeléshez rendszerünk automatikusan számlát állít ki, így nem fordulhat elő, hogy a rendelésről nem került kiállításra számla (akár személyes átvételt, akár szállítási szolgáltatást választotta rendelés során). A számlát szállítás esetén minden esetben tartalmazza a csomag, maga a számla dokumentum is vonalkódos ellenőrzésen megy keresztül csomagoláskor, kérjük, szíveskedjen ezt ismételten ellenőrizni (raktárunkban a számla a csomagba automatikusan kerül kiállításra és mellékelésre). Ha egy számla sérült vagy esetleg elveszítette, kérjük, az info[kukac]hestore.hu címen jelezze és ügyfélszolgálatunk ismételten megküldi Önnek e-mailben.
Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunk felé a kérését (info[kukac]hestore.hu), pénzügyi részlegünk ezt követően a rendelés kifizetésével azonos módon, vagy egyeztetés szerint igyekszik mielőbb megtenni a visszatérítést. Bankszámlára történő visszatérítési igény esetében szükség lehet az ügyfélszolgálat által küldött visszautalási kérelem kitöltésére és scannelt/fotózott visszaküldésére.
A számlázási adatok tekintetében módosításra akkor van lehetőség a pénzügyi és számviteli jogszabályokkal összhangban, ha az adószám törzsszám része változatlan (első nyolc számjegy nem változik). Kapcsolattartási adatok a felhasználói fiók saját menüjének „Címek” pontjában módosítható, az adószám pedig (címváltozás miatt a törzsszámot követő rész változása esetén) az info[kukac]hestore.hu címen jelezhető és ügyfélszolgálatunk teszi meg az aktualizálást.
Ha a cég jogutódlással szűnt meg, végelszámolás alá került, illetve más módon szűnt meg az adószám, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info[kukac]hestore.hu)
Számláinkat zárt rendszerben, automatizáltan állítja ki rendszerünk az Ön által megadott információk szerint. A számlázási adatokat a rendelési folyamatot megelőzően és annak során is van lehetőség ellenőrizni, mielőtt a megrendelés leadásra kerül, ezért annak utólagos módosítására csak a hatályos jogszabályokkal összhangban és azokban meghatározott esetekben van lehetőség. Számlákkal kapcsolatos ügyintézésben pénzügyi részlegünk az info[kukac]hestore.hu címen áll szíves rendelkezésére.
A rendelési folyamat utolsó pontjában a rendelési megjegyzés rovat fölött, „Egyedi rendelési azonosító”-ként megadhat bármilyen olyan információt, melynek a számlán szükséges szerepelnie. Figyelem, ezt a mezőt ügyfélszolgálatunk nem módosítja és a számlán automatikusan feltüntetésre kerül, ezért kérjük ennek pontos megadását, későbbi módosításra nincs lehetőség.
Ha a rendeléskor a fizetési módok közül a banki előreutalást választotta, bankszámlaszámunkat (10701348-70285376-51100005, CIB Bank Zrt.) a visszaigazoló e-mailben is megtalálja, valamint az alábbi linken is tájékozódhat a fizetési lehetőségek felől:
https://www.hestore.hu/help/payment.php
Számla letöltésére a weboldalon nincs lehetőség, számlamásolat pótlásával kapcsolatban kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz (info[kukac]hestore.hu). Számláink ugyan elektronikus úton kerülnek kiállításra, de nem minősülnek elektronikus számlának, nyomtatott formában mellékeljük őket a rendelést tartalmazó csomagban. Számlamásolataink (melyeket ügyfélszolgálatunk tud kiküldeni) kinyomtatva aláírás és pecsét nélkül is érvényesek és hitelesek, könyvelésre alkalmazhatóak.
A módosítást Ön is meg tudja tenni, az ügyfélszolgálattal való ügyintézés nélkül: a „Rendelések” menüpontban a rendelési azonosítóra kattintva megjelenik a rendelés részletezése. Ha a rendelés státusza még lehetővé teszi, akkor ezen a felületen megtalálja a „Szállítás/fizetés módosítása” gombot, mely segítségével a módosítás megtehető.
„Hozzáfűzés meglévő rendeléshez” funkció segítségével van lehetőség, amíg az érintett rendelés státusza ezt lehetővé teszi. Helyezze a termékből a kívánt mennyiséget a kosárba, majd a szállítási opciók közül válassza a „Hozzáfűzés meglévő rendeléshez” opciót. Ha ez az opció nem látható, akkor a rendelés feldolgozása már továbbhaladt és a hozzáfűzésre sajnos nincs lehetőség. Ez a funkció akár többször, több tétellel is alkalmazható (amíg a korábbi rendelés státusza engedi).
Ha a várakozó termékre nem tart igényt (nem szeretné megvárni), kérjük, jelezze a tételtörlési kérést az info[kukac]hestore.hu címen. Ha a termékre az igényét fenntartja, kérheti ügyfélszolgálatunktól a rendelés bontását (csomag bontása): ez esetben a raktáron lévő termékeket és a várakozókat kérése szerint külön kezeljük – kérjük, egyeztesse ügyfélszolgálatunkkal az ilyen esetekhez kapcsolódóan felmerülő esetleges plusz szállítási költségeket.
Akár minőségi, akár mennyiségi problémája akad (bár igyekszünk, hogy ez ne fordulhasson elő), a leggyorsabb és leghatékonyabb módja, ha az alábbi linken jelzi felénk:
https://www.hestore.hu/help/rma.php
Kérjük, kövesse az RMA ügymenet lépéseit, hogy ügyfélszolgálatunk segíteni tudjon az ügy megoldásában! Az RMA megnyitásáról ügyfélszolgálatunk és illetékes részlegünk azonnal értesül, így ezt nem szükséges külön e-mailben jeleznie.
Rendszerünk minden esetben küld visszaigazoló e-mailt a regisztrációs e-mail címre. Kérjük, ellenőrizze az érintett e-mail cím spam mappáját, valamint azt, hogy a rendelési folyamat ténylegesen végigfutott, azaz a webshop kiírta az Ön rendelési azonosítóját a folyamat végén.
Sikeres rendelésrögzítés esetén (ha be van lépve HESTORE fiókjába), a „Rendelések” menüpontban is ellenőrizheti, hogy a rendelés valóban rögzítésre kerül, egyúttal itt tájékozódhat annak státuszáról is.
Amennyiben a kért időpontig bezárólag a rendelés minden tétele beérkezik raktárunkba, úgy eleget tudunk tenni időzített kiszállítási kérésnek. Ezt a rendelési megjegyzésben tudja jelezni ügyfélszolgálatunknak. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben korábbi dátumot jelöl meg, mint amire a várakozó tételek beérkeznek raktárunkba, úgy a raktári feldolgozást követően fogjuk indítani a csomagot.
A termékek elérhetőségét a "Rendelések" menüpontban a rendelésre kattintva bármikor, valós időben nyomon követheti, így a későbbiek során is tudja ellenőrizni a folyamatot.
Minden rendelést (külön rendelési azonosítószámmal) külön egységként kezelünk, Ügyfeleink a rendelési folyamat során mind a szállítási, mind a fizetési kondíciók tekintetében elfogadják az adott rendelési azonosítóhoz kapcsolódó feltételeket, ezért ennek utólagos módosítására nincs lehetőség.
Amennyiben egy rendelést további termékekkel kíván bővíteni, kérjük, alkalmazza a "Hozzáfűzés meglévő rendeléshez" opciót.